Doniesienia z ostatnich 5 dni w promieniu 60km od pierwszego na liście

sobota 11.WRZ
Gregforet
doniesień: 11 / 4🏆
(100/h) Dwugodzinny, poranny zajazd na grzyby w czasie powrotu z urlopu nad morzem na pd. Polski. Podgrzybki w większości małe, połowa jędrna, połowa woła o deszcz. 90% zdrowa, zbierana w mchach, w wysokim lesie. Sucho już się zrobilo. Pogoda cudna, w lesie tylko ja z żoną.
Super wypad, zwłaszcza że las zupełnie mi obcy, wytypowany tak "na czuja" na google mapa, za to bardzo gościnny.
Szkoda, że czas pozwolił nam pobuszować tylko 2 godziny, ale fajnie było i fajne macie tam na północy lasy, co było widać podczas drogi na południe po sporej ilości mijanych grzybiarzy.
Teraz czas na swoje tereny🙂

  • dodaj doniesienie +dopisek (po zalogowaniu)
    • Gregforet #11 · I dwa prawdziwki na okrasę 11.9 20:49
    • Nika #110 · Ja uwielbiam lasy z mchami 😊. Na 2 godziny , to super nazbierane. A wychodząc z lasu, zawsze się czuje niedosyt. Jak zamykam oczy, to wtedy widzę najwięcej i najpiękniejsze grzyby 😊 12.9 21:11
niedziela 19.WRZ
Ludzik
doniesień: 2
(100/h) Grzybobranie ok 2 godzin. Dużo wyrośniętych podgrzybków, kilka kurek, opieńki, 2 x siedzuń sosnowy
dzisiaj
Mih (bez logowania)
doniesień: ≥18
(45/h) Sosnowo-brzozwe lasy 546 kurek
2021.9.23 14:18
sobota 18.WRZ
Mih (bez logowania)
doniesień: ≥17
(70/h) 😀1120 kurek 5,70kg po ostatnich deszczach kurki sie wysypały lasy sosnowe jak i te liściaste zbiór 4 godzinny.
2021.9.18 22:39

  • dodaj doniesienie +dopisek (po zalogowaniu)
    • Gucio #128 · Rozbity bank drobiowy. A Ja myślałem że nazbierałem ich najwięcej choć gdybym chodził tylko za nimi to jeszcze by się ich znalazło. Gratuluje. Super. 19.9 09:18
wczoraj
Motyl
doniesień: 1
(5/h) Trzeba się nachodzić żeby coś znaleźć.podhrzybki raczejj stare ,o młodych należy zapomnieć.troche kurek.milego grzybobrania
niedziela 19.WRZ
Maciej ryba (bez logowania)
doniesień: ≥3
(20/h) Witam wszystkich leśnych.Las sosnowy bory.W lesie ok 3 godzin.las mocno przemoczony.zebrałem 6 prawdziwków(dwa młode)kilka zostało przemoczonych zaczerwionych 26 podgrzybków średnich młodych brak 7rydzy(wczoraj ktoś skutecznie oczyścił miejscówkę ściętych nóżek co nie miara)pojawiły się pierwsze gąski zielone sztuk 6.I na koniec szok wszedłem do żółtego 🌲🌲🌲.Wysyp kurek chyba jedyne grzyby które ruszyły po deszczach.Średnie i duże do koszyka małych pełno.większość grzybów w lesie starych młodzieży nie widać (oprócz kurek)wysypu nie widać może jeszcze ruszą.pozdrawiam i pełnych koszy życzę.
2021.9.19 17:25
przedwczoraj
Stary Grzyb_NN (bez logowania)
(100/h) Grzybobranie około 5 godzin. Głównie podgrzybki, sporadycznie kurki, zajączki oraz kilka prawdziwków. Mało robaczywych owocnikowy.
2021.9.21 18:57
poniedziałek 20.WRZ
zawracik
doniesień: 59 / 9🏆
(35/h) 8-godzinny rajd do źródeł Kulawy. Po drodze, na 21-km trasie: 3 prawdziwki, ok. 20 koźlarzy, ok. 130 podgrzybków, ok. 400 kurek, 1 siedzuń i 2 BOROWIKI WYSMUKŁE (AMERYKANY), 20 zielonek

  • dodaj doniesienie +dopisek (po zalogowaniu)
    • zawracik #59 · Nasza dzisiejsza trasa. Polecam Dolinę Kulawy :) 21.9 01:37
    • Gucio #128 · Gratuluje. Śliczne kureczki i ogólnie fajny zbiór. 21.9 04:35
    • Grzybowy Kapelusz #128 · Trasa piękne, gratki :) :) 21.9 09:49
    • Basik #1 · Piękna trasa i piękne zbiory. Gratuluję👍 21.9 10:54
    • Zuza #23 · Amerykance pewnie grzybiarze przenoszą. Gratuluje zbiorów. Ale trasa dla wytrwałych i zaprawionych. Pozdrawiam 21.9 13:34
    • Chytra Merry #198 · Piekny zbiór, a i wyprawa fajna, teraz pod koniec lata jest cudownie. Gratuluję zbioru. 21.9 16:22
sobota 18.WRZ
Ben (bez logowania)
(100/h) Dwa dni popadało i ... grzybów tyle, że nie do wyzbierania. Głównie mokre podgrzybki, ale też trochę prawych, kurek, kań, niemek, maślaków. Co najmniej 100 na godzinę, może nawet i 150. Łącznie 3 godzinki w 2 osoby, 4 spore kosze kapeluszowych i siata niemek. Cały weekend walczyliśmy z suszarkami, ale zapas na kolejny rok jest solidny. Teraz to już tylko dla przyjemności będę po lesie spacerował :)
2021.9.20 12:54