Doniesienia z ostatnich 5 dni w promieniu 60km od pierwszego na liście

wtorek 20.LIP
Heno
doniesień: 65 / 2🏆
(15/h) Dzis raniutko wybralem sie do lasu pod "krzywa sosna" ( bo pewne miejscowki zawiodly) Las w wiekszosci sosnowy z mala domieszka brzozy i debu,przejrzysty, wyscielany dywanami zielonego i srebrzystego mchu.Znalazlem tam dorodne czysciutkie kurki tak ok 1 kg .Pojawiaja sie surojadki ale w wekszosci z wkladka miesna.Rurkowcow narazie brak.Trzeba jeszcze poczekac Pozdrowka

  • dodaj doniesienie +dopisek (po zalogowaniu)
    • Heno #65 · Zapachowa droga do lasu (lan gryki) 20.7 11:00
    • Heno #65 · surojadka 20.7 11:02
    • Heno #65 · kurki 20.7 11:03
    • Heno #65 · ukryte kury 20.7 11:07
    • Heno #65 · drozka lesna 20.7 11:10
    • Heno #65 · Gruby chrust 20.7 11:11
    • Grzybowy Kapelusz #103 · Ładne to główne zdjęcie, szkoda że nie ma jeszcze rurkowcow u Ciebie. 20.7 12:00
    • Chytra Merry #169 · Piękne widoki serwujesz, no taka to sprawa z grzybami, czekamy. Pozdrawiam 20.7 13:11
    • Jarek.N #15 · Oj czekamy, czekamy. Będzie lepiej. 20.7 14:04
    • Gucio #101 · Gratuluje. Dobrze że kurki niezawodne a na inne trzeba poczekać. Dziwne że koło Białegostoku tak średnio z grzybami bo jakiś czas temu nawet solidnie padało koło tego miasta ale widocznie nie w tej okolicy. 20.7 16:09
    • Yaga #58 · Kurki często ratują sytuację:),trzeba czekać.Pozdrówka:). 20.7 18:46
    • Nika #99 · Jak widać, w sosnowych, mechatych lasach opóźnienie że startem grzybów jest. U mnie też zonk ☹️. Ale i tak się cieszę, że byłam. Krzywa sosna fajna, może służyć jako znak rozpoznawczy 😊 20.7 21:41
    • Adam 86 #117 · udany leśny buszing ,ciekawe fotki puszczu🌲👏👏👏🌲 Pozdrowionka 25.7 16:59
wczoraj
Heno
doniesień: 66 / 2🏆
(10/h) Po ostatnich upalach i bezgrzybiu znow pojawiaja sie kurki.Dzis poranny spacer z malymi grzybiarkami zaowocowal miseczka kurek .Sporo jest surojadek ale zarobaczywione.Niedlugo powinny sie pojawic rurkowce jednak potrzeba jeszcze troche deszczu Pozdrowka

  • dodaj doniesienie +dopisek (po zalogowaniu)
    • Heno #66 · kurki do jajecznicy 30.7 15:09
    • Nika #101 · Mam nadzieję, że jajecznica dobra wyszła 😉. Ja swoje zamroziłam, jutro w góry - pożyjom - uwidiom- optymistycznie jestem nastawiona 😊 30.7 19:50
    • Chytra Merry #175 · Dobrze że kurki obrodziły, a teraz będzie czas rorkowców, czego życzę z całego serca. 30.7 19:56
    • Yaga #61 · U mnie też lipa,fajnie,że chociaż do jajecznicy uzbierałeś:),pozdrowionka:). 30.7 21:10
    • Fungia #23 · Dzisiaj byłam w górach i niestety grzybów coraz mniej. Koniecznie potrzebny deszcz.
      Pozdrawiam:) 31.7 00:55
dzisiaj
Heno
doniesień: 67 / 2🏆
(5/h) Porany przyjemny chlodek wiec do lasu . Na poczatek odwiedzilem miejscowke prawdziwkowa wynik zerowy .Sporo mlodych muchomorkow i troche surojadek Przejscie do drugiego lasku tu troche kurek i kilkanascie maslakow zoltych ( sa rurkowce ) po przejsciah z slimakami Cos sie zaczna dziac w moich laskach Pozdrowka

  • dodaj doniesienie +dopisek (po zalogowaniu)
    • Heno #67 · muchomor 31.7 12:14
    • Heno #67 · Na obrzezu lasku w zielsku siedzial taki ptaszek Jaskolka? 31.7 12:16
    • Heno #67 · maslak 31.7 12:17
    • Chytra Merry #175 · To dobrze że rurkowce w natarciu, życzę pełnych koszy, u mnie chwilowy zastój. Pozdrawiam z gór. 31.7 12:39
    • dzidek #262 · Wiele razy tak miałem, że po maślakach żółtych pojawiały się inne grzyby jadalne. 31.7 13:14
    • Fungia #23 · Wczoraj byłam w górach i z grzybami coraz gorzej. Sucho niemiłosiernie.
      Pozdrawiam serdecznie:) 31.7 14:08